20.51

Hej,
förlåt för att jag inte har bloggaat..
men nu gör jag det iaf (a),
dagen har vatt asbra! dock hade jag utvecklingssamtal och det var mindre bra..
Men, efter det gick jag till hannah, och vi fikade och så, sen efter det kom hannahs grannes barn, och vi lekte med han, hade vattenkrig, haha känns verkligen som att det är sommar då! Och vi blev genomblöta så ah, blir nog förkyld nu med, men kan säga att det va lätt värt det! ♥
Nu sitter jag här och har ingeting att göra, men sitter väl vid datan ett tag till :)
aja, nu vet jag inte vad ja ska skriva mer, men vi hörs senare ikväll, i think.
btw, såg att daria hade bloggat, och daria, du är bäst, jag älskar dig. ♥


bild från skolavslutningen förra året, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0