det är så jag säger det

Hejsan!
nu ligger amanda i sin säng i sälen och ska sova. vi har pratat hela kvällen , och vad har vi pratat om? joo sommaren 2011 som vi ska göra till den bästa sommaren någonsin! vi ska spendera många dagar på östanå såklart , men också 12 dagar i sälen tillsammans. och sen rixfm festival och förhoppningsvis eksjöstadsfest! låter kanon ju , sen kommer det säkert komma mer planer.
men det jag ville berätta för er är vem amanda är för mig , för jag tycker att alla ni ska veta hur underbar denna tjejen är som har denna bloggen , okej nu börjar jag..
Amanda Hjälmeby.
otroligt rolig  , galen , söt , glad , omtänksam och helt enkelt bäst.
jag är så otroligt glad att jag har dig amanda. du är så himla bra.
precis som du sa om mig säger jag om dig , dör du så ska jag leva för dig!
du är min andra halva , det menar jag verkligen.
jag älskar dig , enormt mycket!
du är bäst amanda.
min bästavän , allrabästavän.
ps. saknardig!

/daria. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0