you are the sweetest person i've ever met.

Hej.
Ska försöka att börja blogga igen, ska göra mitt bästa.
Nu är det bara 3dagar kvar till mitt sommarlov, eftersom jag åker till spanien på söndag, riktigt härligt!
Imon och på torsdag har vi emå-dagar, segt, men bättre än lektioner iaf, så jag har bara 1 riktig skoldag kvar, och då slutar vi redan vid ett, skönt!
Va ju med emilia på öland från onsdag-söndag.
kan berätta lite av dom dagarna, så mycket jag orkar iaf.

Torsdag:
Vi gick upp och solade vid havet på direkten, och där låg vi hela dagen, sen på kvällen gick vi runt lite på campingen och chillade. skönt det med. Så den dagen gjorde vi inget speciellt.
Fredag:
Solade hela dagen eller ungefär till två, sen stack vi till bödasand och träffade emil och daniel, vi va med dom sjuuukt länge, typ till halv 1 på natten. Då gick vi hem strandvägen och det va helt svart ute, haha.
Sen när vi kom till campingen så var asmånga ute och letade efter oss och emilias pappa hade åkt till bödasand till och med. haha smarta är vi..
Lördag:
Vi gick upp och la oss på stranden igen, sen gick vi till bödasand igen med, jejje, adde, christian, emma och igge trorja alla hette?
Sjukt kul va det där, vi hoppade på hoppkuddarna och lekte i lekplatsen och massa mer saker.
Sen när vi kom hem åt vi, sen cyklade vi med dom till bödahamn igen, fast då va det bara jag, emilia,jejje,adde och christian, kul va det.
Söndag:
Upp till stranden igen haha, emilia låg och solade och jag och jejje spelade fotboll med ngra småbarn haha.
Sen åkte vi till bödaahamn igen, där gjorde vi inte så mycket. Vid 6 sa vi hejdå till alla och åkte hem.
ah, detta va bara lite av alla saker vi gjorde, men det har vatt en riktigt bra helg
tack emilia, du är bäst!


(ni får bilder när emilia har skickat dom till mig.)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0